★ ★ ★

Gallery

niedziela, 24 listopada 2013

Powstanie bloga

Witajcie,

Dziś wpadłem na pomysł założenia własnego bloga. Tak właściwie, to od dawna już go chciałem mieć, jednak zastanawiałem się, na jaki miałby być temat. Jakieś dwa tygodnie temu kolega Kamil wkręcił mnie totalnie w Air Soft Gun. Dla tych, którzy nie wiedzą - Air Soft Gun to sport, polegający na wyeliminowaniu przeciwnika za pomocą repliki karabinu, strzelającego plastikowymi kulkami ( to tak mniej więcej w skrócie, jakbyście nadal nie wiedzieli o co chodzi, proszę wpisać w google i będziecie mieli miliardy opisów ). 

Tak więc, pojawiło się nowe hobby i zaraz po tym, pomysł na bloga. 

Ten będzie dość nietypowy. Dlaczego? Już wyjaśniam:

1. Otóż chodzi o to, że chciałbym pokazać Wam moją przygodę z ASG - od pierwszej repliki, po ostatnią " strzelankę ". 

2. Nie chodzi tutaj, przynajmniej na razie, o dawanie komukolwiek rad co ma kupować, jaka replika jest lepsza, w jakim miejscu najlepiej się gra... Posty będą dotyczyć głównie stosowanej przeze mnie metody prób i błędów, co owszem, może kiedyś komuś pomóc, jednak nie musi. 

3. Mile widziane są rady profesjonalistów, jednak proszę o nie " wyśmiewanie " podjętych przeze mnie decyzji, gdyż jestem w tym temacie zupełnie zielony i dopiero się wszystkiego uczę.

4. W razie jakiś pytań, śmiało piszcie tutaj, bądź na maila.

Pierwsze posty już wkrótce!
Pozdrawiam Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz