★ ★ ★

Gallery

piątek, 29 listopada 2013

Pogłębianie wiedzy z teorii ASG

Czołem!

Ostatnimi czasy przesiaduję przy biurku z lapkiem i szukam oraz czytam poradniki na temat ASG.

Na youtube znalazłem całkiem niezły kanał użytkownika Dredziu. Prowadzi on tam " Program " ASGtv. Dość fajnie opowiada całej " sprawie " oraz udziela, nie tylko on sam, dość istotnych informacji.
http://www.youtube.com/channel/UCEoSZz7bUI4sY-wFyuGYbRg

Jeśli chodzi o coś do poczytania, natknąłem się na dobry poradnik użytkownika LogaN z najpopularniejszego serwius asg w Polse www.wmasg.pl.

http://wmasg.pl/pl/articles/show/220585

Jeśli chodzi o reklamację, o której wcześniej pisałem:

Dziś dzwoniłem do działu reklamacji sklepu Gunfire. Bardzo miły Pan odebrał telefon i zachował wysoką kulturę osobistą. Spokojnie wytłumaczył mi, że reklamacja została przyjęta 22 listopada i od tamtej pory do 14dni mają czas na podjęcie decyzji co dalej. Dodał, że o wszystkim zostanę poinformowany telefonicznie lub mailowo. Pozytywnie zaskoczony, życzyłem owemu Panu miłego dnia.

Tak więc póki co, niestety nic ciekawego się nie dzieje.
Mogę jedynie zdradzić, że prawdopodobnie od jutra ruszą prace nad wyglądem bloga.

Wszyscy Ci, którzy czytają ( o ile owi już istnieją )
3majcie się ciepło w coraz chłodniejsze dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz