★ ★ ★

Gallery

sobota, 7 grudnia 2013

Reklamacja vol. 2

Witajcie.

Przez kilka dni będę rzadko pisał, gdyż mam problemy z internetem.

Wracając do reklamacji, o której pisałem wcześniej. W czwartek dostałem telefon od Pana z serwisu gunfire, że moja reklamacja została przyjęta i mam pełne prawo do odzyskania pieniędzy. Dodatkowo dowiedziałem się, że dzwoniąc do biura obsługi klienta uzyskam informację, czy za przesyłkę również zostaną zwrócone mi pieniążki. I faktycznie, jest taka możliwość. Tak więc, gunfire podszedł do wszystkiego profesjonalnie. Oczywiście rozmowa z konsultantami znów była bardzo miła, przyjemna i na poziomie.

Wszystko dobrze się skończyło a już niedługo wypłata, więc zaczynam planować następne zakupy.

Trzymajcie się mocno bo ostatnio dość silnie wieje w tej naszej Polsce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz