★ ★ ★

Gallery

poniedziałek, 17 marca 2014

Bartek - Ogólne 11# Przegląd sklepów ASG we Wrocławiu



Witam.

Ostatnio poszukiwałem munduru Helikon Camogrom i pytałem znajomych, jakie sklepy we Wrocławiu dysponują takowym asortymentem. Szczerze powiedziawszy, troszeczkę czasu na to poświęciłem. Najfajniejsze było to, że nawet nie wiedziałem o istnieniu sklepów, które znajdują się dość blisko miejsca mojego zamieszkania.

Jako, iż wielu z Was pyta, czy warto zaufać danemu sklepowi, postanowiłem wyrazić swoją opinię na temat miejsc, które odwiedziłem lub z których zamawiałem przez internet.
Serdecznie zapraszam i mam nadzieję, że w jakimś stopniu moje informacje okażą się przydatne :)

UWAGA!!! To tylko moja opinia i nikt nie musi się z nią zgadzać. Post nie ma na celu urażenia kogokolwiek bądź oczerniania sklepu

V2 Militaria

Do tego miejsca zaprowadziła mnie Iga, która mieszka w jego okolicach. Już przed sklepem widziałem ciekawą wystawę różnorodnych akcesoriów militarnych. Wchodząc do środka usłyszałem " Siema ". Za ladą siedział młody chłopak z wieloma tatuażami. Zapytałem o Spodnie Camogrom. Chłopak spojrzał na mnie i powiedział " Ty będziesz miał S Regular " i zaczął szukać. Niestety nie znalazł, więc musieliśmy szukać dalej. Pożegnał mnie i Igę " No na razie, trzymajcie się ".

Ocena: Czułem się bardzo komfortowo, gdy sprzedawca nie rozmawiał ze mną sztywno, lecz na luzie. Jak później się okazało, podał poprawny rozmiar spodni :) Byłem tylko tam raz ale moim zdaniem posiadają dużą przewagę odzieży nad sprzętem.

Informacje na temat sklepu:
V2 Militaria
Ul. W.Cybulskiego 3/1A Wrocław
www.v2militiaria.pl
E-mail: sklep@v2militaria.pl(71) 795-07-34 (airsoft)(71) 795-73-81 (wyposażenie, odzież)pon-pt 10:00-18:00sob 10:00-14:00


Gunfire

W sklepie byłem kilka razy osobiście, jednak tym razem zadzwoniłem aby zapytać o kask FAST i Camogrom. Sprzedawca przez krótką chwile nie był w stanie powiedzieć, jakie kaski ma na stanie ale w końcu to nadrobił. Jeśli chodzi o multicam czy camogrom- nie posiadali. Niestety w obecnym sklepie nie ma miejsca na przymiarki, więc gdybyśmy zamówili coś przez internet i rozmiar by się nie zgadzał, trzeba by było bawić się w zwroty i prośby o inny rozmiar oraz czekać na przesyłkę z głównego magazynu

Ocena: Jeśli chodzi o odzież, nie polecam gunfire. Specjalizują się w częściach. Nie zawsze są w stanie podać dokładnych informacji na temat produktów.

Informacje na temat sklepu:
Adres: Tęczowa 25 , 53-601 Wrocław
Tel: +48 71 341 23 37
E-mail: leszek.budzowski@militarex.eu
Strona internetowa: http://www.militarex.eu/Godziny otwarcia: Pon-Pt w godz. 10:00 - 18:00


Zielony sklep

Znalezienie sklepu zajęło mi trochę czasu. Z tego co wiem, wcześniej znajdował się przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu. Jednakże niedawno zmienili lokalizacje. Po kilkunastu minutach chodzenia w końcu wszedłem do sklepu. Przy ladzie czekała na mnie Pani, stylizowana na " kobietę z wojska ". Niestety oni również nie mieli nic z Multicamu oraz camogromu i stwierdzili, iż jest ciężko dostępny. Dostałem namiary na inne sklepy i wyszedłem.

Ocena: Obsługa klienta na poziomie, miła atmosfera, sprzedawca chętnie chciał pomóc. Moim zdaniem jedyną wadą jest lokalizacja.

Informacje na temat sklepu
Zielonysklep.pl
ul. Inżynierska 45/21u Wrocław
tel: 71 707 20 51
Pon-pt 10:00 - 19:00
Sob 10-00 - 15:00

Black Sword

Sklep, o którym mam naprawdę dobre zdanie. Jadąc tam z Igą, początkowo nie mogliśmy znaleźć lokalizacji. Zadzwoniłem do sprzedawcy, który odebrał telefon i na spokojnie oraz kulturalnie wytłumaczył, jak mamy do nich trafić. Gdy weszliśmy, powitano nas szczerym uśmiechem. Jeden z dwóch sprzedawców wstał i oprowadził nas po skromnym sklepie, po czym udzielił informacji na temat camogromu. Niestety, nie mieli Helikona ale proponował inne, atrakcyjne produkty. Następnie przeszliśmy do rozmowy na temat kasku FAST oraz replik Specna Arms. Miałem możliwość obejrzenia kasku, ktorym byłem zainteresowany. Po krótkiej rozmowie, zaczęliśmy się zbierać. Na koniec dano zarówno mnie jak i Idze smyczkę i zaproszono nas ponowie, przy czym podaliśmy sobie dłonie. Byłem tak bardzo pozytywnie zaskoczony, że na drugi dzień pojechałem do nich kupić kask FAST. Jako to, iż był on na wystawie, dostałem 10zł rabatu. Oczywiście kask jest w dobrym stanie :)

Ocena: Bardzo fachowe podejście do klienta, wysoka kultura osobista przy czym zachowanie luźnej atmosfery, dobra znajomość sprzedawanych produktów.

Informacje na temat sklepu:
BlackSword.pl
 Kakowska 29
50-424 Wrocław
kontakt@blacksword.pl
tel: 533 535 535
     533 563 563


Taiwangun

W tym sklepie kupuję za pośrednictwem internetu. Nigdy na nich się nie zawiodłem. Kiedy miałem jakikolwiek problem, zadzwoniłem i uzyskałem potrzebne mi informacje. Zamówiłem o nich m.i. Replikę CM.048M, Kamizelkę, hełm MICH, Magazynki. Z żadnym z tych produktów nie było ani jednego problemu.

Ocena: Lojalna firma, fachowa obsługa klienta, wysyłki na czas, przedmioty zgodne z opisem.

Informacje na temat sklepu:
E-mail: sklep@taiwangun.com
service@taiwangun.com
Telefon: +48 123931700
Adres:
KRAKMAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka jawna
Półłanki 18
klatka B 30-740 Kraków,Polska
Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego:
wtorek 9:00-15:00
czwartek 9:00-15:00
sobota 9:00-13:00
Godziny otwarcia:(sklep internetowy)
poniedziałek - piątek 9:00-15:00
sobota 9:00-13:00


Ofensywa

To już ostatni sklep w którym bylem. Niestety byłem na tyle zdesperowany i zawiedziony brakami multicamu oraz camogromu, że zacząłem go szukać przez internet. Znalazłem sklep Ofensywa a w nim Combatshirt i Spodnie. Co mnie najbardziej zaskoczyło? Że lokal ze sprzętem znajduje się w spółdzielni mieszkaniowej, do której mam 5 minut drogi na pieszo. Złożyłem zamówienie internetowe i zrobiłem przelew. Na stronie uzyskałem informację, że towar jest już do odebrania. Gdy przyszedłem na miejsce i otworzyłem drzwi lokalu, ujrzałem małe pomieszczenie z kilkoma regałami, wypełnionymi ubraniami militarnymi. Mogłem na miejscu przymierzyć ubrania. Potem pogadałem sobie z Panem i Panią na temat ich działalności oraz o rynku ASG i tak zleciało prawie 15minut. Zadowolony wróciłem do domu.

Ocena: Jeśli poszukujesz sklepu, w którym kupisz ubrania militarne to ofensywa jest tym, czego szukasz! Fachowa i miła obsługa klienta, możliwość przymierzenia ubrań na miejscu, miła atmosfera.


Informacje na temat sklepu
Odzież Wojskowa i militaria Ofensywa.eu
Adres:
P.H.OFENSYWA
ul. Czarnieckiego 1 pok. 10
53-646 Wrocław
e-mail: surplus@interia.pl
Telefon: 602 753 211 od godz. 10

Edit I. 17.03.2014.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz