★ ★ ★

Gallery

czwartek, 20 marca 2014

Kamil - blog Battlefield 2142

Siemanko wszystkim.
Dawno mnie tu nie było, ale ze względu na wiele okoliczności, o których rozpisywać się nie będę, nie do końca miałem czas, aby pisać posty. Wiele pozmieniało się u mnie jeśli chodzi o airsoft, ale o tym, gdy będę mieć czas.

Teraz chciałbym zachęcić was do czytania mojego bloga w klimacie gry Battlefield 2142.
O co chodzi?
Będąc w gimnazjum, zachwycałem się tą grą. Spędzałem nad nią całe godziny swojego życia i wolnego czasu. Świat i zarys fabuły tak mi się spodobały, że chciałem pisać opowiadania. Dopiero teraz, w drugiej klasie liceum, zebrałem się w sobie, aby przelać swoje wyobrażenia na internetowy papier.

Nie zabraknie opisów walk, sprzętu, wątków z gatunku political fiction, a być może pojawi się nawet zagadnienie miłosne dla romantyków.
Blog na razie raczkuje i nie ma super szablonu na zamówienie, jak Świat-ASG, ale to wkrótce się zmieni.
Na razie udoskonalam warsztat i chcę ciekawie wprowadzić czytelników do opowiadanej przeze mnie historii.

Gorąco zapraszam. KLIK KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz