★ ★ ★

Gallery

sobota, 22 marca 2014

Kamil - dużo zmian

Siemka.
Po skromnym OPR od Bartka postanowiłem coś jednak naskrobać. Wiele wydarzyło się u mnie od czasu ostatniego posta. Przewinęło mi się przez ręcę trochę replik i trochę pieniędzy za nie, ale od początku.

Kupiłem L96 G&G za 700zł pod wpływem impulsu. Cierpiałem na brak kasy, dlatego zamieniłem ją za CM.048M  z granatnikiem GP30 STAR i Rafficą 93 od Tanaka Works. Nie szło tego sprzedać za cenę, za którą bym chciał, dlatego postanowiłem ten zestaw zamienić na trochę innych rzeczy.

  1.  Raffica 93 poszła za Glocka 17 od KWA
  2.  Glocka wymieniłem na RK47 G&G Combat Machine
  3.  RK47 G&G sprzedałem za 600zł, co jest śmieszną ceną, gdyż jest wart ok. 400zł może :D
  4.  CM.048M i granatnik wymieniłem za Mini UZI od KWC, KaBar 1211 z pochwą, stalowe suwadło do Scara WE, pmaga, batkę i 100zł dopłaty 
  5.  KaBar 1211 został sprzedany za 250zł
  6.  Mini UZI na razie u mnie zostaje, ale mam na niego kupca za 350zł
  7.  Na stalowe suwadło właśnie dzisiaj znalazłem kupca za 210zł
  8.  CIRASa planuję sprzedać za 200zł i chyba już znalazłem kupca.
Na razie dało mi to 850zł, choć ciągle czekam na pieniądze - kupcy bali się oszustwa i koniecznie chcieli wysyłkę za pobraniem. Jeśli pozostałe rzeczy sprzedam, przyjdzie do mnie ok 750zł kolejnych, co da 1600zł, czyli zarobię 900zł na snajperce. Good deal.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz