★ ★ ★

Gallery

środa, 19 marca 2014

Bartek - Wyposażenie taktyczne #12 Replika MK12 MOD1

Witajcie.

W dzisiejszym poście chciałbym króciutko Wam napisać o mojej nowej replice.

Mk12 MOD1 firmy SRC.

  • stalowe łożyska kulkowe SRC
  • wzmacniane zębatki SRC
  • silnik ultra torque SRC 
  • podwójnie doszczelniana, łożyskowana głowica tłoka
  • metalowa prowadnica sprężyny z łożyskiem
  • głowica cylindra podwójnie doszczelniana mosiężna
  • listwa dosyłacza i dosyłacz czarny Tokyo Marui
  • precka 6.04 SRC
  • guma hu od systemy
  • regulowana kolba SF z miejscem na akumulator.
  • Sprężyna przystosowana do CQB
  • Magazynek Hi-Cap
  • Chwyt przedni



Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia, to replika bardzo przypadła mi do gustu. Podoba mi się jej zewnętrzny wygląd. Testowałem ją na treningu i strzela też całkiem fajnie. Na baterii 11V dość szybko sypie kulkami. Z biegiem czasu, gdy tylko uda mi się zorganizować jakieś fundusze, mam zamiar zacząć przerabiać ją zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Niestety, zbyt szybko tego nie zrobię, gdyż nie pozwala mi na to obecna sytuacja finansowa. Jednak wiem, że cierpliwość popłaca!

[ 19.03.2014 ]

1 komentarz: