★ ★ ★

Gallery

sobota, 28 grudnia 2013

Bartek - Wyposażenie taktyczne 4# Okulary ochronne

Witajcie kochani!

Święta, święta i po świętach. Wkrótce jednak nadejdzie sylwester :)

W dzisiejszym poście pochwalę się Wam moim prezentem, który dostałem od Igi na święta. Mianowicie są to okulary ochronne firmy Uvex.




Ich pochodzenie to niemiecka firma " Uvex ". Pierwsze, na co warto zwrócić uwagę to zastosowanie. Owe okulary nie są tzw " dedykowane " dla ASG, lecz służą głównie do ochrony przy pracach budowlanych, laboratoryjnych oraz mechanicznych. Szkła pokrywają całą powierzchnię oczu i nie tylko. Główne zalety to elastyczność, ochrona UV, wygoda i antypoślizgowe wykonanie powierzchni. Na chwile obecną udało mi się wykonać tylko domowe testy. Przy gwałtownych ruchach okulary bardzo dobrze trzymają się głowy oraz dobrze dopasowują się do twarzy. Jedyne co mnie zmartwiło, to ich parowanie podczas założonej kominiarki. Jednak najważniejsze będzie to, jak sprawdzą się w terenie. Ciekaw jestem, choć lepiej by było, żebym przestał, czy wytrzymają starcie z rozpędzoną kulką. Na wszelki wypadek, wolałbym żeby nic takiego mnie nie spotkało.

A tak wygląda połączenie MICH 2000 + wz.93 Pantera, okulary oraz kominiarka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz