★ ★ ★

Gallery

czwartek, 12 grudnia 2013

Zmiany na blogu #1 Podział bloga na podgrupy

Witajcie!

Mam już internet, więc wracam do pisania.

Przez kilka dni zastanawiałem się co zrobić, aby na blogu nie było bałaganu, jeśli chodzi o tematykę postów. Postanowiłem podzielić blog na podgrupy W skrócie - w każdym temacie notki, będę dopisywał nazwy podgrup tak, aby post pasował do danej tematyki. Oto one:


  1. Moje życie - będę tutaj opisywał niektóre wydarzenia z mojego życia, historie, coś o sobie.
  2. Modyfikacje - w tym dziale będę pisał o modyfikacjach broni, jakie przeprowadziłem. ( np. nowe części, zmiany )
  3. Wyposażenie Taktyczne - wszystko co dotyczy ubioru ( mundury, części ubrań, akcesoria itp )
  4. Zmiany na blogu - jak sama nazwa wskazuje, będę opisywał tutaj wszelkie zmiany, jeśli chodzi o samego bloga ( wygląd, modyfikacje itp )
  5. Problemy - tutaj będę przedstawiał swoje wszelakie problemy dotyczące ASG.
  6. Ogólne - wszystko inne, niż wyżej wymienione.


Tematy należące do danej podgrupy będą numerowane. Przykładowo:

Modyfikacje #1 - Nowa Kolba do M4. 

Mam nadzieję, że to w jakiś sposób pomoże utrzymać porządek oraz znajdywanie konkretnych rzeczy na blogu.

Pozdrowionka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz