★ ★ ★

Gallery

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kamil - wyposażenie taktyczne

Oto krótkie przedstawienie mojego szpeju (oporządzenia)

Zacznijmy od podstawy, czyli munduru. Używam oryginalnego kombinezonu holenderskich sił specjalnych wykonanego z niepalnych włókien, domieszką kevlaru i włókien metalowych. Zapewnia duży komfort termiczny, a dodatkowo ciężko go "zajechać". Dotychczas nie udało mi się uszkodzić go w jakikolwiek sposób. Zakładam pod niego albo bieliznę termoaktywną, gdy jest zimno, albo krótki rękaw i krótkie spodnie, gdy jest ciepło. Jednakże rozważam zakup klasycznego munduru letniego na gorące polskie lato.


Na kombinezon zakładam kamizelkę Ciras od Flyee wykonaną z cordury. Jest to naprawdę porządny plate carrier wykonany w systemie MOLLE, co umożliwia przypięcie wielu ładownic, kieszeni, toreb itp. Ponadto dysponuje kieszeniami na wkłady balistyczne. Flyee to wysoka półka i nie byłbym w stanie zakupić nowego oryginału lecz tylko tanią kopię, ale z pomocą przyszedł kumpel, który odsprzedał mi swój dwuletni egzemplarz po przyjacielsku razem z ładownicami za 200zł.
Jakie ładownice?
1. Admin panel: dwie kieszenie, jedna zapinana na suwak, rzep na przyczepienie naszywek oraz ładownica na jeden magazynek do pistoletu
2. Dwie podwójne ładownice na magazynki M4 - łącznie mieszczą 4 magazynki.

Trzeba chronić głowę i w tym celu zakupiłem replikę hełmu sił specjalnych FAST. Ma on dwie szyny umożliwiające zamontowanie np. latarki lub osłon bocznych na uszy oraz montaż na noktowizor. Dodatkowo rzepy na przyczepienie naszywek.

Łączność z innymi graczami zapewnia mi bardzo prosty PMR Technika o zasięgu 300m. Dysponuje ośmioma kanałami. Jak na swoją cenę jest to dobra inwestycja. Parę kupiłem za 100zł.

Do przenoszenia rzeczy potrzebnych na strzelanki zakupiłem oryginalny kontraktowy plecak Wojska Polskiego w kamuflażu wz.97. Niestety nie zrobię zdjęcia, gdyż jest w praniu, więc wykorzystam zdjęcie ze sklepu armyworld. Na żywo kolory są mniej wyraziste przez co lepiej maskują. Jest naprawdę bardzo pojemny, zmieści się bez problemów każda replika oprócz długich snajperek - wystaje wtedy lufa :). Polecam go serdecznie. Cena 75-85zł jest bardzo korzystna, jak za tak dobrze wykonany plecak. Nada się nie tylko na imprezę asg ale także na biwak lub dłuższą pieszą wycieczkę typu pielgrzymka na Jasną Górę :)


Jako ochronę oczu wykorzystuję pożyczone okulary Peltor, gdyż swoje uvexy zgubiłem w czasie przemarszu przez pola lub kupione w Leroy Merlin google za 30zł, które są naprawdę niesamowite i wytrzymują strzał o mocy 700fps, co gwarantuje skuteczną ochronę oczu.

Teraz podstawa ASG czyli replika. Jest to M4A1 RIS firmy P&J jednakże po paru modyfikacjach, a mianowicie spodkładkowaniu i nasmarowaniu zębatek, zmianie chwytu przedniego z ciężkiego metalowego RIS na ergonomiczny wykonany z ABS z krótkimi czterema szynami i zmianie stockowej kolby na troszkę lepszą.


To ja w całym umundurowaniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz