★ ★ ★

Gallery

środa, 18 grudnia 2013

Wyposażenie taktyczne 3# Pokrowiec na hełm wz.93, naszywki - flagi.

Czołem!

Zamówiłem na allegro pokrowiec na hełm wz.93 oraz naszywki na rzep od użytkownika FRIEDLANDER_PL. Dziś przyszła paczuszka :)

Pokrowiec luzem ;)

Paski do regulacji

\
Pokrowiec już na hełmie... ale!

No właśnie pojawia się małe " ale ". Otóż na zdjęciu pokrowiec nie jest dokładnie przypasowany do hełmu. Dlaczego? Bo inteligent za mocno pociągnął za sznurki od regulacji i jeden z nich po prostu pękł... Nie wiem czy to moja wina czy paski były po prostu słabe. Dziś spróbuję jakoś to naprawić i zaktualizować post, lecz tym razem ze zdjęciem poprawnie dopasowanego pokrowca do hełmu. Oby się udało.

Drugą rzeczą jaką zamówiłem są dwie naszywki na rzep, pasujące do munduru wz.93. Obie przedstawiają flagę Polski:

Wydaje mi się, że teraz mundur lepiej się prezentuje ;)

Dodatkowo w paczce znalazłem gratis od sprzedającego :)

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam  gratisy :D

Póki co to tyle. Przez jakiś czas nie będzie następnych paczek, ze względu na braki na magazynach moich zaufanych sklepów. Może wkrótce je uzupełnią i będę mógł złożyć zamówienie. W tym miejscu mogę Wam obiecać, że będzie to kilka rzeczy, więc i post będzie syty :) 

Dobrej nocy!

Wkrótce!
Post, w którym trochę opiszę siebie i moje życie prywatne :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz