★ ★ ★

Gallery

niedziela, 22 grudnia 2013

Moje życie #1 O mnie...

Witajcie,

Jakiś czas temu obiecałem Wam napisać kilka słów o mnie, tak więc do dzieła :)

Nazywam się Bartosz Olejnik, mam 20 lat i mieszkam we Wrocławiu. Urodziłem się 22 lipca 1993r w Łodzi. Mieszkałem tam 14 lat. Pewnego dnia musiałem podjąć decyzję, która wiele wniosła do mojego życia i dlatego przeprowadziłem się z mamą do Wrocławia. Interesuję się sportem: głównie siatkówką, militariami i od niedawna Airsoftem. Studiuję Wychowanie Fizyczne na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ( zaocznie ). W tygodniu pracuję jako magazynier w hurtowni farmaceutycznej " PRESKA " - pakuję gotowe zamówienia do aptek, przyjmuję dostawy, kompletuje zamówienia, pomagam na magazynach. Jestem już prawie 3 lata w szczęśliwym związku z moją dziewczyną, a zarazem współzałożycielką bloga - Igą. Mam młodszego, pięcioletniego brata Piotrusia. Uwielbiam go pomimo tego, że potrafi dać nieźle w kość. W wolnych chwilach grywam w League of Legends, czytam książki i stale poszerzam wiedzę o Airsofcie :)

Nie wiem co jeszcze mogę o sobie napisać... jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało :)

Na zakończenie wrzucę Wam moje profilowe z facebooka ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz