★ ★ ★

Gallery

piątek, 20 grudnia 2013

Ogólne #1 Styczniowe plany...

Witajcie,

       Gdy wrócę z pracy i porozmawiam z dziewczyną, co ciekawego wydarzyło się w trakcie kolejnego dnia, siadam do kompa i przeglądam strony o ASG. Ostatnio dużo i intensywnie myślałem,aż łeb mi pękał, ale w końcu wymyśliłem!

       W styczniu wystawię swoją  M4 na sprzedaż. Stwierdziłem, że skoro kompletuję wz. 93 to i przydałaby się broń pasująca pod mundur. Przeglądałem oferty karabinów rodzaju AK i mam już kilka swoich typów, które chętnie bym przygarnął. Dodatkowo dojdą pieniądze z wypłaty, oszczędności z grudnia oraz mam zamiar sprzedać kilka pierdół. Więc jeśli chodzi o fundusze, nie powinienem się nimi martwić... chyba. ;)

       Prawdę powiedziawszy byłby to przełom w mojej przygodzie z ASG, gdyż zamówiona replika, byłaby pierwszą NOWĄ, NIEUŻYWANĄ zabaweczką. Jak już wspominałem we wcześniejszych postach, emkę zakupiłem od użytkownika z portalu wmasg.pl,
      Do stycznia jest jeszcze sporo czasu, więc muszę cierpliwie czekać. Ciężko, bo emocje które towarzyszą mi przy zakupach sprzętu ASG, zawsze przypominają mi o czasie, który w takich sytuacjach często wolno płynie. No cóż... jakoś zleci.

Póki co, czas się kłaść. Niedługo kolejny dzień w pracy...

Branoc :)




Edit: 20.12.13 IP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz