★ ★ ★

Gallery

wtorek, 8 kwietnia 2014

Bartek - Combat 7# Hotelik Kuźniki Trening

W sobotę 5 kwietnia drużyna Head Hunters zorganizowała trening w hoteliku na Kuźnikach. Celem manewrów było przećwiczenie taktyki CQB na piętrach z wieloma pomieszczeniami. Na treningu pojawił się również Michał Sztuk. Jednak to nie wszystko...

Po kilku próbach trenowaliśmy dalej. Ja oraz Mariusz sprawdzaliśmy ostatnie pomieszczenie z zamkniętymi drzwiami. Ja stałem jako pierwszy, Mariusz za mną. Gdy otrzymałem znak, wyważyłem drzwi i wbiegłem do środka. Ku mojemu zdziwieniu, naprzeciw mnie, za kanapą stało trzech Huntersów bijących brawo. Początkowo nie wiedzieliśmy o co chodzi. Jednak po chwili wzrok padł kanapę i dostrzegłem naszywki H8 i H9. Razem z Mariuszem byliśmy w wielkim szoku i zrozumieliśmy: od tego dnia wszyscy jesteśmy już braćmi. Mariusz stał się H8, natomiast ja H9. Po gratulacjach od teamu, chłopaki założyli nam naszywki.

Prawdę powiedziawszy wzruszyłem się trochę ale na szczęście nie było tego widać dzięki kominiarce. Od teraz dumnie reprezentujemy Head Hunters.

Nie wolno nam jednak spocząć na laurach. Musimy za wszelką cenę pokazać, że nadanie nam pozycji w drużynie oraz naszywek nie było zła decyzją.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz