★ ★ ★

Gallery

piątek, 25 kwietnia 2014

Bartek - Wyposażenie Taktyczne #13 Nowe akcesoria oraz zmiana koloru repliki.

Witajcie.

Na wstępie chciałbym wytłumaczyć dlaczego post nie został napisany wczoraj. Otóż niestety ulewny deszcz i wiatr na tyle uniemożliwiły mi malowanie, że nie mogłem tego zrobić ani na zewnątrz, ani na balkonie. Bardzo chciałem napisać o wszystkim w jednym poście, dlatego zaczekałem jeszcze jeden dzień. A teraz do rzeczy :)

Post dotyczy głównie modyfikacji repliki, jednak aby to zrobić musiałem dokupić do niej kilka niezbędnych rzeczy. Przy okazji dodam również parę słów o wyposażeniu taktycznym.

1. Okulary siatkowe




Miałem już dość moich parujących gogli ESS. Cokolwiek nie zrobiłem, po jakimś czasie zaczęły parować i ograniczały widoczność. Gogle siatkowe jak sama nazwa wskazuje, są wykonane ze stalowej siatki. Skutecznie chroni oczy przed kulkami. Kilka osób z mojej drużyny również ich używa. Przetrwały one próbę 600 fps w pomieszczeniu zamkniętym. W siatce zostało tylko pamiątkowe wgniecenie. Zamówiłem je na taiwangun.

2. Celownik Holograficzny EoT 512




Posiada dwa kolory celownika - czerwony i zielony. Idealnie pasuje do karabinów typu M4. Wykorzystywany przez m.i. jednostki specjalne lub wojsko.

3. Magazynek Low Cap Dboys




Kupiłem trzy takie magazynki. Mieszczą one ok 60 kulek. Zakupiłem je w sklepie blacksword.

4. Pionowa rączka RIS z teleskopowym dwójnogiem




Jak dla mnie jest wystarczająco długa. Po wciśnięciu przycisku u góry, spod spodu wysuwa się dwójnóg. Przydatna rzecz w sytuacjach, gdzie musimy strzelać z okna czy z pozycji leżącej. Dostałem go od Matiego w zamian za chwyt przedni. Dostępny na taiwagun.

5. Torba zrzutowa



Umieszcza się w niej opróżnione magazynki podczas akcji. Najlepiej przypiąć ją do zwykłego paska od spodni. Posiada system zapięć molle. Zakupiona na taiwangun.

6. Panel RIS



Służy do ukrycia/ochrony/ozdoby szyny RIS. Dostałem trzy sztuki od H5 i H1.

7. Arafatka



Dostałem w prezencie od Igi :D Fajna ozdoba i ochrona szyi lub twarzy. Co kto lubi :)

8. Malowanko :D


Kupiłem spray w kolorze piaskowym w sklepie blacksword. Postanowiłem pomalować tylko elementy dodatkowe, jednak H2 podpowiedział mi, że mógłbym pomalować również górną część body i RISy, zostawiając oryginalny kolor tylko na dolnej części body. Moim zdaniem pomysł Mateusza był genialny :D







1 komentarz: