★ ★ ★

Gallery

sobota, 5 kwietnia 2014

Iga - Zmiany na blogu #7 Galeria!

Hej!


       Bartek regularnie jeździ na strzelanki, co- jak się okazało- wiąże się z otrzymywaniem mnóstwa zdjęć. Postanowiłam coś z nimi zrobić- jakoś je zaprezentować na blogu.
Uznałam, że najlepszą opcją będzie galeria z pokazem slajdów.
Jak na razie w folderze jest tylko kilka zdjęć, o których wybranie poprosiłam Barta- nie miał pojęcia po co to robi, ale mi je ładnie wysłał.. Będzie to taka mała niespodzianka - jestem ciekawa jego reakcji ;)
 Stopniowo będzie się tam pojawiać coraz więcej zdjęć, tak więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko powiedzieć:

 enjoy the view ;) 













2 komentarze:

  1. Wow! Jestem pozytywnie zaskoczony :D

    Genialna robota, przy czym bardzo przydatna! Sam bym tego nie ogarnął :(

    Jak dobrze, że mogę liczyć na Twoją kreatywność i pomoc <3

    OdpowiedzUsuń