★ ★ ★

Gallery

czwartek, 9 stycznia 2014

Bartek - Ogólne 4.1 Konferencja na temat wyboru repliki

Strzałeczka.

Dzisiaj po godzinie 23:30 odbyła się konferencja na temat wyboru mojej nowej repliki. Koledzy Kamil i Mateusz podsuwali mi swoje sugestie oraz opisywali mi szczegółowo repliki, które zostały wymienione podczas rozmowy. Po dłuższym zastanowieniu podjąłem decyzję i w piątek będę składał zamówienie. Na chwile obecną, nie powiem jaka to replika i w jakim sklepie będę ją zamawiał. Niech to jeszcze przez te kilka dni zostanie tajemnicą.

Mam tylko nadzieję, że przez te kilkanaście godzin nie odwali mi coś i będę zastanawiał się, czy oby na pewno to dobry wybór i czy nie lepiej zamówić coś innego.

Oby nie...

Dzięki Kamil i Mateusz ;)
Do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz