★ ★ ★

Gallery

środa, 22 stycznia 2014

Kamil - wyposażenie taktyczne - Rękawice

Witam wszystkich czytelników w ten zimowy wieczór. Zmagam się z zaczątkami choroby, co bardzo mnie męczy i irytuje, ale postanowiłem napisać krótki post o nowych rękawicach, które dzisiaj dostałem.

Są to rękawice Military Combat mod.II od 8fields. Najlepsze z tańszych. Kupiłem je w sklepie P.X. Military <-- LINK

Producent pisze o nich tak
Rękawice taktyczne firmy 8-Fields, wykonane z dobrej jakości materiałów syntetycznych dobrze chronią ręce użytkownika przed drobnymi urazami. System otworów wentylacyjnych zapewnia komfort umożliwiając wygodne używanie rękawic przez cały rok. Materiał wierzchu rękawicy jest dość lekki i przewiewny, wzmacniany gumowymi osłonami. Spód rękawicy wykonany jest z grubego materiału poprawiającego chwytność i wytrzymałość rękawicy.
Szczególnie polecamy rękawice do gier airsoftowych. Dobrze nadają się też do jazdy na rowerze.

Co mogę o nich na razie powiedzieć? Założyłem je dzisiaj zamiast moich skórzanych zimowych i przy temperaturze -5st. Celsjusza było w nich naprawdę przyjemnie. Nie było mi w nich zimno, ale też nie grzały bardzo i lekko przewiewne, co wg mnie stanowi plus, gdyż dłonie mi się wgl. nie spociły.

Oto wykonane przeze mnie na szybko zdjęcia




Na dniach nowy post o nowej replice :)

1 komentarz: