★ ★ ★

Gallery

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kamil - nowa replika


Strzelba M56AL 

Powodowany impulsem, postanowiłem odkupić od kumpla Mateusza replikę strzelby M56AL firmy Double Eage (DE). Dlaczego to zrobiłem? Niska cena, dobre wykonanie i zawsze to jakaś zapasowa replika, gdyby mojej M4 coś się stało lub była potrzebna komuś do pożyczenia.

Specyfikacja

Wykonanie: ABS i metal
Prędkość wylotowa: 320FPS
Napęd: sprężynowy
Hop-Up: brak

Moja opinia

To co najbardziej mnie ukłuło, to brak systemu hop-up. Jest to wada, która drastycznie zmniejsza zasięg, ale też zaleta, gdyż zmniejsza cenę. Strzelby nadają się idealnie do CQB, gdzie nie liczy się zasięg i tutaj rzeczywiście ten shotgun może się sprawdzić dobrze. Zasięg przy celowaniu na wprost to ok. 10-15m na kulkach 0,25g. Potem trzeba celować wyżej od celu.
Największą zaletą jest to, iż model ten to tzw. tri-shot. Strzela on trzema kulkami naraz. Początkowo są one dobrze skupione, a potem rozchodzą się na boki imitując rozrzut prawdziwego śrutu z ostrego odpowiednika.
Jeśli chodzi o szybkostrzelność, wszystko zależy od umiejętności strzelca.
Pompka zasilana jest z magazynku typu shell - przypomina on prawdziwą łuskę i mieści 30 kulek, co oznacza, iż z jednego shellsa możemy oddać 10 strzałów. Warto mieć kilka w zapasie, bo jeden kończy się drastycznie szybko :)


Za ile kupiłem tą replikę? 100zł + browar i oszczędziłem ok 70zł za replikę w stanie fabrycznym.





M56AL vs. CD-Rom - test mojego autorstwa





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz