★ ★ ★

Gallery

niedziela, 19 stycznia 2014

Bartek - Wyposażenie Taktyczne 7# Nowa Replika: CM.048M

Witajcie!

W czwartek 16 stycznia rano doszła do mnie paczka ze sklepu taiwangun. Oczywiście w przesyłce znajdowała się nowa replika - CM.048M.

Opis repliki:

Nazwa: CM.048M
Firma: CM
Wykonanie: Drewno, Stal + ZnAl
Waga: 3,300g ( łącznie z baterią )
Długość: 910mm
Prędkość wylotowa pocisku: 420fps
Energia wylotowa pocisku: 1.64 J
Gearbox: V3
Rodzaj łożysk: stalowe ślizgowe
Rodzaj ognia: ciągły, pojedynczy
Magazynek: Hi-Cap ( 525 kulek )

Więcej informacji na temat repliki znajdziecie Tutaj.

Jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to zdziwił mnie ogrom tej repliki. Niestety nie testowałem jej jeszcze ale mam zamiar! Oczywiście opiszę ich wyniki jak najszybciej będę mógł. Po takim czasie czekania i konferencji na temat wyboru repliki, jestem naprawdę szczęśliwy z podjętej decyzji. Zaczynam powoli planować jakie części zakupię do mojej nowej zabawki. Na koniec, kilka fotek:

Pudło z zewnątrz xD

Po otwarciu

W całej okazałości

Celownik przeziernikowy

Kawałek wnętrza repliki

Zestaw: Magazynek hi-cap, akumulator, ładowarka, klucz.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz