★ ★ ★

Gallery

sobota, 25 stycznia 2014

Iga - Zmiany na blogu #6 Nowy Szablon

Nareszcie! Nadszedł dłuuuuuuugo wyczekiwany moment zaprezentowania Wam nowego wyglądu bloga!

Szablon został wykonany przez Raion'a z Zaczarowanych Szablonów i przyznam Wam, że jest o wiele lepszy niż się spodziewałam! Jak składaliśmy zamówienie, to nie do końca byłam przekonana, czy faktycznie to On powinien wykonać zamówienie: wcześniejsze jego prace jakoś mnie nie powalały na kolana... Nie przyznając się do niepewności Bartkowi,  zaufałam swojej kobiecej intuicji i złożyliśmy zamówienie. 

     Jestem pod niemałym wrażeniem, zwłaszcza, że wskazówki jakie dostał Raion były w zasadzie żadne.. 
Poprosiliśmy o typowo męski szablon z wojskowym motywem. Jedyne konkretne wytyczne jakie podaliśmy to napis, układ trój-kolumnowy i wykorzystanie tego obrazu:



Co prawda obraz nie jest bardzo widoczny, ale cały nagłówek jest zrobiony w tym samym stylu: jak to określi l Autor: dziejowy miszmasz: niepokonana husaria i współcześni żołnierze. 
Cały szablon jest utrzymany w ciemnych kolorach wojskowej zieleni. 
Jedyne moje "ale" dotyczy podświetlenia stron. Po najechaniu na link, podświetla się on na jasny zielony. Troszkę zbyt jasny...  mógłby się zmieniać w czerwień użytą w nagłówku, albo chociaż inny odcień zieleni.. Ale, to tylko drobny szczegół. ;)

Podsumowując: Szablon doskonale pasuje do tematyki bloga-  ciemna kolorystyka podkreśla klimat, a cała nasza ekipa jest zadowolona- i to chyba w tym wszystkim jest najważniejsze! :) 
Dziękujemy Raion! 

3 komentarze:

  1. Igo, menu mogę poprawić i dołożyć efekty do linków oraz etykiet. I miło mi, że szablon się podoba.
    Pozdrawiam, Raion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci- ale ten efekt to tylko drobnostka. ;) Jak to kobieta, zawsze coś wypatrzę ;)
      Szablon jest świetny! Dziękujemy! :)

      Usuń
    2. Jeśli masz chęć dodać te efekty i masz wolną chwilę to śmiało :)
      A jeśli nie to nic nie szkodzi.

      Podczepiam się pod podziękowania Igi :)

      Usuń