★ ★ ★

Gallery

wtorek, 18 lutego 2014

Bartek - Ogólne 9# Wydajność sprzętu po pierwszej strzelance

Witajcie.

Z góry przepraszam za obsunięcie się posta.

W którymś poście zapowiedziałem, iż po pierwszym wyjściu " w bój " opiszę jak sprawował się sprzęt, który dotychczas uzbierałem. Zapraszam.

1. Hełm MICH 2000 - Sprawował się idealnie. Raz przypadkowo wyrżnąłem mocniej głową o ścianę i dzięki niemu nic nie poczułem. Początkowo miałem problemy z jego regulacją ale to tylko i wyłącznie moja wina. Z całą pewnością stwierdzam, że to dobra i tania ochrona głowy... przynajmniej jak na początek.

2. Okulary ochronne " Uvex " - Zacznę niestety od Wad. Całą stzelanke okulary parowały i to strasznie. Praktycznie co chwile musiałem je wycierać w bezpiecznym dla mnie miejscu. Jednak wypełniły swoje zadanie, a mianowicie uchroniły mnie przed nadlatującą kulką w stronę lewego oka. W tym miejscu nie ma żadnych zarysowań.

3. Mundur wz93 + Kamizelka OLV Lubawa - tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Wygodnie i bezpiecznie.

4. Zawieszenie taktyczne - Sprzedawca miał trochę racji, nie zawsze celuje się wygodnie, jednak tylko od czasu do czasu. Ogólnie sprawuje się dobrze i jest wygodne w użytkowaniu.

5. Cm 0.48M - Czyli czas na najważniejsze, replika. Ogólnie nie strzelała " fochów " podczas gry. Jedyne zacięcia jakie miała to przez magazynek Hi-Cap, który nie podał od czasu do czasu kulki. Selektor działał bez zarzutu, idealnie strzelało się zarówno na SEMI jak i AUTO. Największy problem sprawiało mi celowanie przez szczerbinkę. Może po prostu muszę się przyzwyczaić. Kolba dobrze leżała na ramieniu. Czasami zdarzyło mi się zahaczyć o ścianę lufą, prawdopodobnie wina braku wyczucia długości repliki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz