★ ★ ★

Gallery

wtorek, 18 lutego 2014

Kamil - Wyposażenie taktyczne

Siemanko. Trochę długo mnie tu nie było, ale nie miałem weny twórczej ;)
Dzisiaj pora opisać troszkę zmiany w moim wyposażeniu taktycznym.

Jakiś czas temu na fejsbukowej grupie ASG Wrocław zauważyłem interesujące mnie ogłoszenie dot. sprzedaży bluzy i kamizelki wraz z ładownicami w kamuflażu multicam. Od dawna polowałem na tani multicam i sam przyszedł do mnie. Skontaktowałem się ze sprzedającym, z którym dobiłem targu. Za używaną, leciutko spraną bluzę w multicamie, kamizelkę plate carrier z potrójną ładownicą na magazynki do M4, admin panelem i kieszenią na radio oraz maską ochronną Toxic Style z wentylatorem dałem 155zł.

Nie samą bluzą człowiek żyje, dlatego postanowiłem na miejscu we Wrocławiu kupić spodnie. Sprzedający okazał się naprawdę równym gościem i zaprowadził mnie oraz kolegę, z którym przybyłem, do sklepu V2, gdzie mają niskie ceny. Dzięki temu, że Daniel (kolega, od którego kupiłem szpej) znał sprzedawcę w tym sklepie dostałem jeszcze parę złotych rabatu na nowiutkie spodnie w multicamie, za które zapłaciłem 130zł.

Łącznie wydałem 285zł. Już zwróciło mi się 50zł, gdyż za tyle właśnie sprzedałem maskę kumplowi. Teraz na sprzedaż leci mój CIRAS od G&P oraz parę innych fantów. Być może już jutro post o nowej replice ;)
STAY TUNED
Samojebka w multicamie z glockiem... :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz