★ ★ ★

Gallery

sobota, 15 lutego 2014

Bartek - Wyposażenie taktyczne 9# Magazynki Mid-Cap

Strzałeczka.

Wczoraj i przedwczoraj przyszły do mnie dwie paczki z taiwangun.com. Dlaczego magazynki doszły w dwóch różnych dniach?

W poniedziałek dostałem wypłatę i po powrocie do domu z pracy postanowiłem zamówić pierwszy magazynek Brakowało mi 20 w programie punktów lojalnościowych, aby drugi magazynek mieć praktycznie za darmo ( 1zł = 1punkt ). Zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem, czy magazynki mogą przyjść jedną paczką. Niestety nie, gdyż punkt naliczane są dopiero po wysłaniu paczki. Gdy tylko zauważyłem, że moje konto punktowe wzrosło o koszt magazynka, od razu wymieniłem punkty na drugi. Co prawda, musiałem zapłacić za przesyłkę 14zł ale jakby nie patrzeć zaoszczędziłem 40zł ( koszt magazynka ).

Najpiękniejsze jest to, że zaniedbałem poradnik o magazynkach i nie doczytałem, że ładuje się je szybkoładowarką, której nie posiadam. W pracy zadzwoniłem do sklepu gunfire we Wrocławiu i umówiłem się na zakup owego przedmiotu w poniedziałek.

Dlaczego zdecydowałem się na Mid-Capa?  Są cztery powody:

1. Jak dowiedziałem się od Kamila, na niektórych imprezach airsoftowych High-Capy są zabronione. Głównie przez to, że ludzie czują świadomość posiadania 500 kulek w magazynku i ciągle strzelają z trybu ognia Automatycznego. Wystarczy głupia sytuacja, gdzie występuje panika i niektórzy osobnicy sieją kulki we wszystkie strony, nie ściągając palca ze spustu

2. Nie trzeba nakręcać magazynka i można łatwo załadować kulki szybkoładowarką

3. W trakcie skradania się, może się zdarzyć sytuacja, iż gwałtownie ruszymy repliką a w połowie pusty High - Cap zdemaskuje nas za pomocą głośnego dźwięku przemieszczających się kulek w magazynku

4. Zwiększenie realizmu w boju - kluki mogą się skończyć i podczas walki będę zmuszony przeładować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz