★ ★ ★

Gallery

sobota, 22 lutego 2014

Bartek - Wyposażenie taktyczne 10# Szybkoładowarka, rękawice, pokrowiec, światła chemiczne, opatrunek osobisty.

Witajcie!

Udało mi się zdobyć trochę dodatkowej gotówki ze sprzedaży zbędnych śmieci, więc dziś postanowiłem zaszaleć i odwiedzić kilka sklepów.

Zacznę od Gunfire :)

Szybkoładowarka 


Tydzień temu w czwartek zadzwoniłem do sklepu aby dowiedzieć się, czy są na stanie szybkołądowarki. Sprzedawca powiedział, że owszem są, dlatego poprosiłem o odłożenie jednej na piątek. Niestety, w piątek sklep był nieczynny, gdyż w weekend był organizowany GF point ( event Gunfire ). Dlatego sklep odwiedziłem we wtorek po weekendzie. Niestety zastałem zamknięte drzwi oraz kartkę " z powodów technicznych sklep będzie czynny od godziny 14:00 ". Jest to również godzina rozpoczęcia mojej pracy. Tak więc wróciłem tam w środę i w końcu zakupiłem pożądany przedmiot.

Szybkoładowarka to przyrząd służący do załadowania kulkami magazynki typu Mid Cap oraz Low Cap. Oczywiście można naładować je ręcznie, lecz jest to uciążliwe, gdyż musielibyśmy wkładać je po jednej sztuce. Jak sama nazwa wskazuje, SZYBKOładowarka wprowadza po kilkanaście kulek jednocześnie. Sposób użycia jest bardzo prosty. Otwieramy ładowarkę od góry i wsypujemy kulki. Następnie wkładamy okrągłą końcówkę do miejsca załadunku magazynka, która zwalnia jego blokadę. Pozostaje nam jedynie " wciskać " mechanizm sprężynowy, który wprowadza kulki do środka magazynka.


Rekawice taktyczne HDR Shooter Olive


Z dniem dzisiejszym po raz kolejny odwiedziłem sklep Gunfire. Po ostatniej strzelance rozciąłem sobie dłoń i krew zostawiła swoje ślady na chwycie pistoletowym Cymy. Postanowiłem więc zabezpieczyć też dłonie.

Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że rękawice są bardzo wygodne i wydają się wytrzymałe. Wszystko okaże się podczas kolejnej strzelanki. Kolor dobrałem pod mundur.



Pokrowiec na wiatrówkę SLIM


Przez ponad tydzień szukałem taniego i dobrego pokrowca do mojej Cymy. Szukałem wszędzie: w hurtowniach, w sklepach wędkarskich, w sklepach ASG. Wszędzie ceny zaczynały się od 40zł a kończyły nawet na 160zł. Miałem już sobie darować, gdy znalazłem świetną ofertę.

Na stronie militaria.pl ukazał mi się pokrowiec na wiatrówkę Slim w cenie 25zł. Wymiarowo pasował, gdyż ma 115cm a replika 90cm. Nie zastanawiając się pojechałem tam dzisiaj i dokonałem zakupu. Bałem się, że będzie trochę za wąska jednak na szczęście okazało się, że Cyma mieści się prawie idealnie. Na początku trzeba troszkę mocniej dopchnąć chwyt pistoletowy, aby pokrowiec się zamknął. Jest on wyposażony w dodatkową kieszeń, która zmieści magazynek czy też baterię. Materiał wygląda na wytrzymały, suwane zamki również. No i posiada to na co zwracałem uwagę, czyli pas nośny.

 Sam pokrowiec
 Porównanie z długością repliki
Z Cymą w środku :)

Światła chemiczne


Postanowiłem sobie dokupić światła chemiczne. Były tanie, więc na próbę postanowiłem je wziąć. Muszę jedynie znaleźć na nie miejsce w kamizelce.




Opatrunek osobisty


Od dłuższego czasu w mojej pracy tj. Hurowni farmaceutycznej, zaciekawiły mnie Opatrunki indywidualne. Są one głównie zamawiane przez wojsko, rzadziej przez punkty apteczne. Postanowiłem zakupić detalicznie jedną sztukę aby włożyć ją sobie do kamizelki. Każdy żołnierz powinien mieć przy sobie opatrunek a kolor opakowania pasuje do munduru. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz