★ ★ ★

Gallery

poniedziałek, 3 lutego 2014

Bartek - Ogólne 8# Relacja z nowego sklepu Gunfire we Wrocławiu



Wtorek, 28 Stycznia 2014r.

Podstawa to wstać...

Od ponad godziny budzik w telefonie próbuje mnie dobudzić, jednak nie był na tyle silny, żeby mnie obudzić za pierwszym, drugim razem.... ani też za piątym. Praca do późnych godzin robi swoje... no i siedzenie z kuzynem do 4:00 nad ranem też. W końcu spojrzałem na telefon i ujrzawszy godzinę, zerwałem się i zacząłem ubierać. Umówiłem się z Igą pod jej uczelnią, kończyła 11:45. Szybko sprawdziłem rozkład jazdy autobusu 122 na telefonie. Po umyciu się, ubraniu i " wypachnieniu " wybyłem z domu. 11:10 miałem autobus, którym pojechałem po Igę. Gdy byłem na miejscu, poczekałem na nią chwile, gdyż byłem wcześniej. Spotkawszy swoje uśmiechy, ruszyliśmy w drogę

Błądzenie we własnym mieście

Dojechaliśmy na Plac Orląt Lwowskich tramwajem 32 Plus. Stamtąd ruszyliśmy w stronę ulicy Tęczowej. Początkowo rozglądaliśmy się za budynkiem pokazanym na zdjęciu na stronie gunfire. Jednak owego w okolicy nie było. Zaczęliśmy patrzeć na numery ulic i okazało się, że rosną... Sklep znajduje się na ul. Tęczowej 25 a my przy numerze 60. Cofnęliśmy się więc i lekko zdenerwowany wyciągnąłem telefon i włączyłem google mapy. Faktycznie, przeoczyliśmy sklep. W końcu ujrzałem małą tabliczkę " gunfire " wśród dwudziestu innych tablic informacyjnych. Weszliśmy w podwórze i...

Zaskoczenie

No właśnie, zaskoczenie. Okazało się, że jesteśmy otoczeni obdartymi budynkami magazynowymi. Na jednym z nich wisiała o wiele większa od poprzedniej, tablica " gunfire, II piętro ". Nie mogliśmy znaleźć klatki schodowej, więc zapytaliśmy napotkanych sprzedawców, gdzie jest owy sklep. Oczywiście, nikt nic nie wie ale przynajmniej znaleźliśmy klatkę schodową. W końcu trafiliśmy do sklepu.

Kolejne zaskoczenie

Wśród paskudnych budynków i przeciętnie wykonanych sklepów czy hurtowni, ukazał nam się sklep gunfire. Pięknie wyremontowany, panele podłogowe, wiszące akcesoria militarne, repliki za szklanymi szybami i sprzedawca w pomieszczeniu, gdzie prawdopodobnie serwisował czyjąś replikę. Podeszliśmy do kasy i poprosiliśmy o zawieszenie taktyczne. Pan doradził nam, jakiego typu zawieszenie wziąć aby pasowało do mojej repliki. Iga pomogła mi podjąć ostateczną decyzję i jako iż to był prezent, zapłaciła za niego. Doszło do dość śmiesznej sytuacji, gdy zapytałem " Czy można znaleźć stany magazynowe tego sklepu w internecie? ". Zarówno mina sprzedawcy jak i Igi była zabawna ale w końcu jakoś żeśmy się dogadali. Zadowolony z zakupów oraz cudownego prezentu, opuściliśmy teren sklepu.


Budynek, w którym znajduje się sklep.

Wejście do sklepu
Zdjęcie zapożyczone ze strony http://www.militarex.eu/

Zdjęcie zapożyczone z http://www.militarex.eu/


Informacje na temat sklepu:
Adres: Tęczowa 25 , 53-601 Wrocław
Tel: +48 71 341 23 37
E-mail: leszek.budzowski@militarex.eu
Strona internetowa: http://www.militarex.eu/
Godziny otwarcia: Pon-Pt w godz. 10:00 - 18:00




Edit: Iga, 3.02.2014 

1 komentarz:

  1. Z przyjemnością informuję, że Wasz szablon został już opublikowany. Mam nadzieję, że się spodoba.
    Pozdrawiam.
    [ szablonownica.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń