★ ★ ★

Gallery

czwartek, 27 lutego 2014

Bartek - Ogólne 10# Wielkie zmiany

Witajcie.

W tym tygodniu bardzo wiele się zmieniło. Można powiedzieć, że mój Airsoftowy świat obrócił się o 180 stopni.

Po ostatniej strzelance napisał do mnie Patryk " Ruski " z profesjonalnej drużyny airsoftowej " Head Hunters " we Wrocławiu ( >> Link do strony drużyny << ). Dostałem propozycję przyjścia na trening w sobotę i niedzielę. Przy okazji udało mi się również poprosić Patryka o zaproszenie na trening mojego kolegi z drugiej strzelanki, Mariusza. Jeśli będziemy się spisywać, mamy dużą szansę dostać się do ich grona. Jednak u mnie wiąże się to ze zmianą repliki na bardziej odpowiednią pod CQB. Tak więc jest duże prawdopodobieństwo, że Cm.048M pójdzie na sprzedaż a pieniądze zostanę przeznaczone na zakup nowej repliki.

To oczywiście nie wszystko. W tym miesiącu czekają mnie o wiele większe zakupy, niż tylko replika. Planuję całkowicie zmienić swoje wyposażenie na bardziej profesjonalne. W chwili obecnej jestem zdecydowany na zakup pewnego munduru, o którym wszyscy dowiedzą się w swoim czasie. Do ubioru taktycznego dojdą też buty, kamizelka oraz dodatki.

Oczywiście o wszystkim będziecie na bieżąco informowani poprzez bloga.

Na chwilę obecną, czuję ucisk w żołądku... Sam nie wiem czy to newry czy co innego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz